SLEDOVAŤ BLOG
Vitajte na mojom blogu
SVK

recenzia hry budúcnosti
pridal SVK 10.5. 2006 o 0:36

RECENZIA O BLBOSTI NAPÍSANÁ IBA TAK Z NUDY

Aj napriek tomu, že na trhu je už toľko herných titulov, že o nich všetkých nestíham písať, túto hru, ktorá je jednou z najznámejších už dlhé roky a momentálne najočakávanejších som sa rozhodol zrecenzovať ešte pred jej vydaním.

Je to prvé GTA, v ktorom konečne máte možnosť navštíviť všetky známe aj neznáme lokality sveta. Už to nie je ako pred dvoma rokmi GTA EUROPE odohrávajúca sa iba v Európe, alebo GTA AMERICA odohrávajúca sa iba v Amerike, ale je to GTA celého sveta - GTA WORLD. Máte možnosť úplne voľného pohybu po svete samozrejme na všetkých možných dopravných prostriedkoch, na obyčajných autách a motorkách, na lietajúcich autách, lodiach, ponorkách, vznášadlách, obyčajných lietadlách, nadzvukových lietadlách, stíhačkách, raketách, vrtuľníkoch, či civilných, alebo vojenských, rýchlovlakoch aj obyčajných vlakoch, dokonca su tú ešte staručké bicykle, skateboardy (nielen lietajúce), starodávne rogalá a padáky a konečne tu máme už aj teleport, ktorým sa dostanete všade za niekoľko sekúnd. Samozrejme ako v každom GTA tu nechýba polícia, protiteroristická jednotka, vojenská jednotka. Ich inteligencia je na vysokej úrovni. Keď napríklad ukradnete lietadlo a nasmerujete si ho na nejaký mrakodrap (ako teroristi) bez problémov vás odstrelia. No nie vždy sa im to našťastie podarí, takže sa môžete tešiť na krásnu deštrukciu budov. Hra je neuveriteľne prepracovaná. Terén aj budovy sú úplne identické so skutočnými vďaka najmodernejšej technológii, ktorú využili cez satelit QWERT-15. Takže všade, kam sa dostanete v hre, tak to vyzerá aj v skutočnosti na danom mieste. Všade sú prítomní ľudia a zvieratá, počasie je premenlivé a striedajú sa ročné obdobia. Samozrejmosťou je multiplayer, kde máte svoju vlastnú alebo zmenenú podobizeň v hre, môžete sa v hre so svojimi spoluhráčmi, alebo protihráčmi rozprávať, biť sa, strielať po sebe, pretekať, jednoducho všetko to, čo môžete robiť v skutočnosti, ale aj to čo by ste v skutočnosti nemali robiť. Grafika je úžasná ako to už býva v posledných rokoch zvykom, nerozoznateľná od skutočnosti. Zvukové efekty a hudbu ani nemusím opisovať, tie sú samozrejme na veľmi vysokej úrovni. Náplňou hry v singleplayeri je dostať sa na stupeň najbohatšieho muža (ženy) sveta, samozrejme nijak inak ako prostredníctvom zabíjania, kradnutia a iných zločinov. V hre môžete použiť nespočetné množstvo zbraní od druhej svetovej vojny až po dnešok. Obsadiť môžete hociktorý dom v krajine, musíte však počítať s tým, že ak vás majiteľ domu uvidí, tak začne po vás strieľať, alebo to oznámi polícií a máte problém. Preto je potrebné čo najrýchlejšie majiteľa odstrániť. Autori sa snažili spraviť čo najreálnejšiu predlohu zločineckého života a naozaj sa im to aj podarilo. Budete mať problémy ako každý zločinec pri prechode cez hranice, či na zemi, alebo vo vzduchu, jediná možnosť bude plastická operácia, alebo rýchly útek a čo najúčinnejšie ukrytie.

GTA WORLD je hra, ktorá nemá prakticky žiadnu chybu. Chýba tu jedine možnosť vzlietnuť si do vesmíru a robiť zločiny aj tam. No nebudem vás napínať, let do vesmíru má byť v GTA už čoskoro, pretože RockStar ohlásilo už aj datadisk na GTA WORLD s názvom GTA SPACE (bude sa predávať aj verzia GTA WORLD AND SPACE v jednom), kde budute môcť lietať v celej slnečnej sústave s najmodernejšou technikou od NASA. Vraj sa máme na čo tešiť. Tak nezostáva mi nič iné, iba odporučiť túto vynikajúcu hru, ktorej dávam hodnotenie ako vždy 100%.

Prístupov 2553
Kvalita článku
hlasov 0